פרסום וניהול קמפיינים בכל תחומי המדיה 
כולל רשתות חברתיות

 

קמפיין פרסום ושיווק הוא למעשה תכנית שיווקית שאבנה יחד אתכם במטרה להוביל קמפיין פרסום ייחודי, או במטרה לשווק את העסק באופן קבוע. אי לכך ובהתאם לזאת, בניית תכנית שיווקית יכולה להיבנות בכמה סדרי גודל, החל מקמפיין קצר טווח וממוקד מטרה ועד להקמה מחדש של עבודת פרסום קבועה ומומושכת. 

כיום, הדרכים בהן עובד עולם הפרסום ודרכן נוצרות תכניות שיווקית מוצלחות, השתנה לאין שיעור בעשור האחרון, במיוחד לאור כניסת רשת האינטרנט אל הזירה ולתפקידם המשמעותי של הרשתות החברתיות. כמעט בכל קמפיין הרשתות החברתיות ובראשם רשת פייסבוק יקחו חלק, אך יש לזכור גם את כוחם של פלטפורמות שיווק אחרות. 

מהו קמפיין פרסום?

לפני שניגשים לתכנן קמפיין פרסום, יש להבין תחילה מה היסודות שלו ומה הוא אמור להכיל. תכנון קמפיין פרסום אמור לענות על מגוון של אלמנטים, אך עלינו לשאול את עצמנו שתי שאלות עיקריות: 

  • היכן מפרסמים את בית העסק - אינטרנט, רדיו, טלוויזיה, מפה לאוזן?

  • באילו דרכים מפרסמים את בית העסק - פליירים, שלטי חוצות, אירוע חגיגי לקהל הרחב, ניהול בלוג בפייסבוק ?

טיפ חשוב: באופן כללי, יש אינספור דרכים בהן ניתן לשווק את בית העסק ואינספור פלטפורמות מתאימות לעשות כך, אך החוכמה בבניה של תכנית שיווקית וקמפיין פרסום, היא לדעת כיצד להתאים את בית העסק, על כל רבדיו, אל האפשרויות הקיימות בעולם זה. 

כמו כן, אבחר בשבילכם את אנשי המקצוע המובילים בשוק והמתאימים ביותר למשימה !

כיצד נבנה את קמפיין הפרסום? 

בבניה של תכנית שיווקית יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים שחוזרים על עצמם, בין אם מדובר בבית עסק קטן או בבית עסק גדול, בקמפיין קצר טווח או בקמפיין מומשך. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד בונים קמפיין פרסום:

  • חשיבות עליונה לפייסבוק ולאתר הבית– כיום, כמעט בכל תכנית שיווקית, פלטפורמת שיווק בפייסבוק ושיווק אתר הבית, יהיו חלק משמעותי מהתכנית, בגלל כוחם הרב לעומת פלפורמות שיווק אחרות.  

  • טלוויזיה, רדיו שלטי חוצות והפצה בדפוס – פלטפורמות אלה יעילות מאוד, אך פרסומות בטלוויזיה יהיו מתאימות לחברות גדולות יותר והפצת פליירים או מודעות במקומונים, יתאימו לבתי עסק קטנים יותר. 

  • טיפול הקשר עם הלקוח ע"י מתן אטרקטיביות וחום - הקשר שלכם עם הלקוחות שלכם הוא אלמנט שמגדיל את פעילות החברה ומאפשר שמירה על יציבות. תכנית שיווקית מקצועית תכלול העמקה וטיפוח הקשר עם הלקוח, תוך כדי מתן אטרקטיביות וחום, מה שייצור בידול מהמתחרים בשוק. בעיקר מומלץ לעשות זאת דרך שיווק ברשתות חברתיות, שמעבר ליכולתן הרבה לחשוף את בית העסק לכמה שיותר אנשים, מה שנקרא אפקט ויראלי, יש להן את היכולת ליצור קשר אישי, רענן ומיידי, באופן אמין ואמיתי יותר. 

  • התאמת הקמפיין לבית העסק ולהיפך– קמפיין פרסום מוצלח יהיה בנוי ברוח בית העסק שלכם ועל פי צרכיו. יחד אבנה קמפיין שיתאים לאופיו של בית העסק, ולאו דווקא תכנית שתפעל על פי אמצעים שיווקיים חדשניים, שלא מתאימים לשירות או למוצר שאתם מספקים. לדוגמא,  בשיווק של גן ילדים פרטי ובעל אווירה משפחתית, יהיה נכון יותר להשתמש בערוצים מדיה בעלי אופי אישי, כמו קבוצות ופורומים של הורים, בפייסבוק וברחבי הרשת, שגרים בסמוך אל הגן, ולא בערוצים כלליים יותר שיתאימו לרשת של גנים. 

 

 ניצור יחד קמפיין מנצח