מועדון לקוחות

המאה ה-21 היא עידן שמסמל ריבוי – אינספור ערוצי פרסום, רשתות חברתיות, מסרים מיידיים, אינטרנט, פרסומות, טלוויזיה ועוד. בזמן שעבודת פרסום רבה, נעשית תוך כדי שימוש במרבית האמצעים שיש לעולם זה להציע, דווקא הקשר האישי עם הלקוח לא טופח ונשאר בצד.

 

מהו מועדון לקוחות?

מועדון לקוחות הוא דרך ליצור מעגל קרוב יותר עם הלקוחות שלכם ולחזק את הקשר עמם על ידי הטבות ייחודיות, שלא פתוחות לקהל הרחב, כמו פינוקים במועדים מיוחדים, הפתעות, הענקת מתנות בימי הולדת ועוד.

 

חשיבות של מועדון לקוחות

לא פשוט לבנות מועדון לקוחות אך כאשר עובדים יחד והתהליך מסודר ונבחן לעומק, גם התוצאות לא יאחרו להגיע. החשיבות של מועדון לקוחות היא עצומה וכוללת את היתרונות הבאים:

  • שמירת הקשר עם הלקוח וחיזוקו – הנאמנות של הלקוח גם תאפשר להעריך מכירות צפויות. מגדיל את היקף הלקוחות החדשים המצטרפים לשירות ביתר קלות.

  • המועדון יכול לספק הערכה על שירות או מוצר לפני השקתו.

  • בידול אל מול המתחרים – ההטבות הייחודיות וההשתייכות אל מועדון הלקוחות, יוכיחו ללקוח כל פעם מחדש שאתם הבחירה העדיפה.

כמו כן, חשוב לזכור, כי מלבד הקמה ובניה של מועדון הלקוחות, ההוצאות הכרוכות בתפעול המועדון הן נמוכות, במיוחד לאור התוצאות העתידיות.

 

כיצד בונים מועדון לקוחות?

בניית מועדון לקוחות כרוכה בהכרה עמוקה ואפיון מקצועי של החברה ופעילותה. על פי ההכרות וידיעת המטרות, נוכל יחד ליצור מועדון לקוחות אטרקטיבי, מושך, איכותי ומיוחד. כמו כן, יחד נבצע פילוח של הלקוחות ונבחן אמצעי פעולה נכונים, על מנת לגשת לכל פלח בנפרד. דבר זה יאפשר לפנות אל הלקוחות באופן ישיר ואיכותי יותר, יחזק את הקשר ביניכם לבין לקוחותיכם ויביא במהרה לעלייה בפעילות החברה ורווחיה.

 

מי יכול להקים מועדון לקוחות?

באופן כללי, כל עסק, קטן או גדול, יכול להקים מועדון לקוחות משלו, במיוחד אלו שמנהלים מאגר לקוחות מכובד. מועדון לקוחות יכול לקום במגוון צורות, החל מחברה המשווקת ביגוד, מוצרי מזון ומוצרי חשמל או אדם המעניק שירותים מקצועיים ולא מוצר כלשהו.

 

 

אם אתם רוצים לדעת כיצד ניתן להקים מועדון לקוחות בעסק שלכם – אני כאן בשבילכם.