מהו חלון הראווה של בית העסק שלכם?

 

 

האם שמעתם בעבר על המונח "ווינדוס שופינג"? מונח זה מתאר חווית קנייה בה לא מתקיימת פעולת הרכישה עצמה, אלא רק התרשמות מהמוצרים שמוצגים בחלון הראווה וההנאה שבסקירתם. אם כך, ניתן להסיק מתרבות ה-"ווינדוס שופינג" כי חוויות הקנייה, הסובבת סביב האלמנט המרכזי שהוא חלון הראווה, היא בעלת ערך ומשמעותית לאפקט הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם. 

 

כיום, המונח חלון ראווה אינו מתייחס דווקא לחלון ראווה פיזי, גם בגלל שמגוון רחב מבין העסקים הקיימים במשק, אינם עסקים בעלי חלון ראווה כזה וגם בגלל שכיום, חלון הראווה הוא אתר הבית שלכם או דף המותג שהנכם מנהלים ברשתות החברתיות ובעיקר ברשת הפייסבוק. 

 

חלון הראווה החדש – מקורי – חדשני – אישי 

 

אתם וודאי שואלים את עצמכם – איך ליצור אתר בית מנצח או דף פייסבוק, שיחשוף אתכם בפני כמה שיותר לקוחות אפשריים? 

 

כמובן, שמאחורי התשובה לשאלה זו עומדת תיאוריה שלמה, אך לשם כך מומלץ להתייעץ עם יועצת שיווקית מומחית ויחד נוכל ליצור את החלון הראווה המושלם בשבילכם. 

 

בינתיים, טיפים מנצחים-

 

 

  • דאגו שאתר הבית ימשוך את העין – אתר הבית שלכם הוא הפלטפורמה שאליה יחשפו מרבית הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולכן, מומלץ כי דף הבית יהיה ברור ומסודר ומושך לעין מבחינת צבעים, תכנים, דימויים חזותיים ותמונות. ככל שאתר הבית יהיה קוהרנטי ומושך, כך לקוחותיכם ידעו יותר עליכם וישהו זמן רב יותר באתר, מה שגם יעלה את מיקומכם בתוצאות החיפוש.

 

 

  • צרו פוסטים מקוריים ואישיים בפייסבוק – במקביל אל הפעילות בדף הבית או במידה ואין לכם כזה, דף מותג בפייסבוק הוא במידה רבה חלון הראווה של העסק שלכם. אך גם בזירה זו יש תחרות ועל מנת ליצור כמה שיותר עניין סביבכם, מוטיב האמינות והקשר האישי הוא חשוב ביותר. לכן, יחד ניצור שפה בעלת טון אישי, מקורי וחדשני, שיצרו סביבכם קהל לקוחות נאמן. 

 

 

יש לתכנן איך ייראה חלון הראווה שלכם !