להתעניין, לפנק ולאהוב – כך ניתן לחזר אחרי הלקוח שלך!

הלקוח של העסק שלך הוא למעשה החלק המשמעותי ביותר בבניה של בית העסק ובעבודה שלו, בין אם משווקים מוצר או מעניקים שירות. במיוחד הדבר נכון כאשר מביטים על עסק בעל לקוחות קבועים, נאמנים ויציבים. לקוחות כאלה מגדילים את הרווחים ואת היקף הפעילות ואף יכולים לעזור בבחינה של מוצרים חדשים. על כן, גיוס של לקוחות חדשים הוא אלמנט מכריע, אך אלמנט חשוב עוד יותר הוא שמירה על הלקוח הקיים. 

 

יחסי לקוח ספק מושפעים מאוד מפסיכולוגיה התנהגותית ומדינמיקות שנוצרות בין בני אדם. בדומה למערכות יחסים עם בני זוג, חברים, מכרים ומשפחה, גם כאן אלמנט החיזור הוא משמעותי. כאשר מדובר בחיזור אחר לקוח יש לגרום לו להרגיש רצוי, מועדף ויותר מכל – חשוב. על מנת לעשות זאת, ישנם מאפיינים מסוימים שיש לאמץ ולייצר דרכם את שימור הלקוחות שלך:

 

  • בניית מועדון לקוחות – מועדון לקוחות הוא דרך מצוינת לשמר את הלקוחות שלך. מועדון לקוחות שנבנה תבצורה נכונה, מדויקת ומקצועית, יוכל להעניק ללקוח תחושת שייכות ואת התחושה כי הוא מועדף, על פני לקוחות חדשים או על פני שאר הלקוחות המזדמנים. כמו כן, מועדון לקוחות מאפשר ללקוח ליהנות ממבצעים מיוחדים, לפני לקוחות אחרים ובאופן זה, ירגיש הלקוח תחושת הזדהות עם בית העסק ויחזור לרכוש את שירותיו או מוצריו.

  • ​בדיקת שביעות רצון – סקרי דעת קהל ושביעות רצון הם דברים שנהוג לערוך אותם בחברות גדולות, אך אין מניעה לעשות זאת גם בעסקים קטנים ובינוניים. במקום לחשוב כיצד לשפר את העסק שלך, ניתן פשוט לפנות אל הלקוחות ולשאול אותם מה חסר להם, מה היו רוצים לשפר, ממה הם מרוצים וממה פחות ועוד. מנתונים אלו נוכל לבנות יחד תכנית שיווקית ולייצר מועדון לקוחות מפנק שישאיר את הלקוחות שלך קרוב אליך ואף יגרום להם לספר לחברים שלהם. 

אני מזמינה אותך לפנות אלי.

ביחד נבנה מועדון לקוחות מפנק המותאם בדיוק לעסק שלך, לצרכים ולמטרות שלך.