פרוייקטים נבחרים

eSence – ליווי החברה מיום היווסדה

  • הבנת המוצר, ערכיו ובידולו מהמתחרים

  • בניית שפה מיתוגית לחברה בהתאם לערכיה ולסביבת התחרות

  • אפיון והפקת מארז מוצרים ייחודי שמשווק בארץ ובעולם.

  • חשיפה לבורסה -  דוברות ויחסי משקיעים  (PR, IR)

  • זיהוי חברות בעלות אינטרסים משתופים ויצירת שיתופי פעולה

 

מיתוג: סטודיו ארטילריה

Ness – הפקה ומיתוג של כנס לקוחות שנתי

 

רקע

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, מקיימת כנס לקוחות שנתי. השנה, הוקדש הכנס לתחום ה-Documentum וסבב סביב השקת הגירסה העברית של D2. הנהלת הקבוצה פנתה אלינו בבקשה למתג ולהפיק את האירוע.

 

תהליך העבודה

בשלב הראשון, יצרנו לאירוע שפה מילולית ועיצובית ייחודית, אשר סבבה סביב הסלוגן "D2, עכשיו גם בעברית". במקביל, התחלנו בתהליך ההפקה, אשר כלל איתור מקום וספקים, בחירת מרצה אורח, הפקת כל העזרים השיווקיים הנחוצים ברוח המיתוג החדש, פנייה לכלי תקשורת רלוונטיים, התנהלות שוטפת מול המוזמנים, עיצוב המקום לקראת הכנס וניהול שלו בזמן אמת.  

 

התוצאה

למעלה ממאה מנהלים בכירים, מיחידות המחשוב של רבות מהחברות המובילות בארץ, השתתפו בכנס, אשר התקיים בגלריה דובנוב. המשתתפים נחשפו לגירסה החדשה של D2 ולחידושים השונים בפתרונות Documentum וזכו להדגמה חיה של ממשק המשתמש החדש. האירוע זכה לסיקור מקדים בגלובס ולסקירה אוהדת בדיילי מיילי.

ש.א.ל – מיתוג מחודש

 

רקע

ש.א.ל, רשת חנויות הנוחות של עובדי התעשייה האווירית, משרתת את 15,000 העובדים. חנויות הרשת מציעות  מוצרי צריכה ביתיים, תמרוקים, הנעלה ובגדים. בשנת 2012 החליטה הנהלת הרשת לרענן את המיצוב ואת הנראות שלה. 

 

תהליך העבודה

המטרה המרכזית שהצבנו לעצמנו היתה יצירת נוכחות וחוויית קנייה רלוונטיות ומרגשות. לכן, בחרנו בקו מיתוגי שמכריז על מהפיכה. החל מהלוגו בדמות הברקוד ומהסלוגן המזמין, "שאל ותרוויח" ועד לקו הגרפי הצבעוני, המציב בחזית את מגוון המחלקות והשירותים – כולם משדרים שפע, עכשוויות והבטחה לחוויה מפתיעה. כדי להבטיח שהקו החדש ילווה את כל נקודות המפגש של הרשת עם הלקוחות, הטמענו אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, החל מאתר האינטרנט ועד לשילוט ולמידוף בנקודות המכירה.  

 

התוצאה

השפה החדשה של ש.א.ל שינתה את האופן בו היא נתפסת על ידי עובדי התעשייה האווירית. הדימוי המיושן נעלם, היקף הלקוחות הרשומים עלה משמעותית ואיתו היקף המכירות. 

 

Dotz – מיתוג החברה לקראת גיוס משקיעים

 

רקע

יצירת הזהות התאגידית של החברה הכוללת

לוגו סלוגן

אפיון והקמת אתר

הכנת חומרים שיווקיים: לכנסים, כנס משקיעים, פגישות, שיתופי פעולה ועוד.

עיצוב ומיתוג המשרדים

ניהול ה Social  Media

קשרי משקיעים ויח"צ  

מיצוב מחדש של החברה והעברתה משלב הפיתוח לשלב המסחרי:

אפיון מסרים בהתאם לקהלים ולשווקים החדשים

אפיון והטמעת ערכים חדשים

החלפת הטאג-ליין של החברה

 

ULTRACHARGE

 

רקע

Ultra Charge – טכמולוגיה לטעינה מהירה של סוללות

יצירת הזהות התאגידית של החברה הכוללת :

 

לוגו

  • אפיון ובניית אתר

  • הכנת חומרים שיווקיים

  • עיצוב ומיתוג המשרדים

 

התוצאה:

אווירה מזמינה

ביטוי המשרה סביבת עבודה יצירתית וגלובלית

בהתאם לערכי החברה.

 

אתר: http://www.ultra-charge.net/

WEEBIT

 

רקע

Weebit – פתרונות ננו-טכנולוגיים לאחסון ושמירת מידע

 

בניית מיתוג כולל לחברה :

  • לוגו

  • סלוגן 

  • אפיון והקמת אתר

  • הכנת חומרים שיווקיים

  • מענה לתחום המרקום  

  • הכנת תוכנית עבודה – סושיאל מדיה

  • עבודה מול משרד יח"צ - אוסטרליה

SAP - לוקליזציה של קמפיין פרסום בינלאומי

 

רקע

SAP, מחברות התוכנה הגדולות בעולם, השיקה קמפיין עולמי חדש. לרגל השקתו בישראל, האתגר היה להתאים את הקו העיצובי לקהל הישראלי.

 

תהליך העבודה

הפרויקט הציב בפני מצב מעניין – התאמה של תוכן פרסומי לקהל ישראלי, תוך הקפדה על כללי התוכן והעיצוב של SAP. בסופו של דבר, הצלחנו לייצר נראות שעמדה בשתי הדרישות, וזכתה לאישורה של הנהלת החברה בארץ ובחו"ל. 

 

התוצאה

הפקנו סדרת פוסטרים וגלויות, אשר פנו ללקוחות ולשותפים העסקיים, לצד מודעת פרסום, אשר פנתה לקהל הרחב והתפרסמה בעמוד האמצע של מוסף סוף השבוע של ידיעות אחרונות. 

גבעון

תקשור ערכי החברה החדשים

 

רקע

גבעון הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום תכנון וייצור חלקים לתעשיית התעופה. בעקבות גיבוש ערכי חברה חדשים, פנתה אלי הנהלת החברה וביקשה שאסייע בתקשור שלהם לעובדי החברה וללקוחותיה.

 

תהליך העבודה

השלב הראשון בתהליך היה תכנון, עיצוב וכתיבה של לוח שנה חכם, שבמרכזו הערכים החדשים. לשם כך, בנינו שפה עיצובית ומילולית, אשר ביטאה אותם באופן חווייתי, באמצעות שילוב של ציטוטים, תמונות אמנותיות מתחום התעופה וקו גרפי המשדר תחכום ויוקרה. הבחירה בלוח שנה נבעה מהשימושיות הרבה שלו, אשר תציב את סט הערכים החדש על שולחן העבודה של קהל היעד ותוביל להטמעה שלו. 

 

התוצאה

לוח השנה זכה להצלחה רבה בקרב העובדים והלקוחות, והקו המיתוגי שנוצר עבורו ישמש את פעילות השיווק של תחום קשרי הלקוחות של החברה, באופן שוטף.

 

לקוחות פרטיים

תהליכי מיתוג אישי

 
מיתוג אישי ליועצים עצמאיים:
כרטיס ביקור ומודעה מותאמת לפוסט בפייסבוק